Backoffice en ondersteunende diensten

Ben je op zoek naar backoffice vacatures? Bij Bruil spreken we ook wel van ondersteunende staffuncties. Maar, hoe je het ook noemt, we zijn regelmatig op zoek naar administratieve of financiële medewerkers, marketeers, planners of receptionisten. Onze backoffice zit vol met steengoede, gemotiveerde mensen. Ben jij binnenkort onderdeel van één van de afdelingen die het zenuwcentrum van onze organisatie vormen? 

Bekijk Back Office vacatures

Onze backoffice en ondersteunende diensten bestaan uit de volgende afdelingen. 

Marketing en communicatie

Ook voor Bruil en Coba geldt dat er marketing nodig is om de producten en diensten in de markt te zetten. Maar, marketing doet veel meer dan dat. Deze afdeling is bijvoorbeeld verantwoordelijk voor uitstraling van de merken, voor het vertellen van het juiste verhaal en de arbeidsmarktcommunicatie op alle kanalen, zowel on- als offline. 

ICT

Waar zijn we zonder ICT? Alles draait op netwerken, clouds, systemen en devices. Onze ICT-afdeling, met bijvoorbeeld de ICT-servicedesk medewerker zorgt dat alles online en connected is en iedereen zijn werk kan doen. 

Financieel

Zijn alle cijfers op orde? Is alles compliant? De financiele afdeling zorgt ervoor. Van de boekhouding tot het rapporteren en interpreteren van de jaarcijfers en het geven van strategisch advies aan de directie.

HR

Zoals in elk bedrijf, draait het ook bij Bruil uiteindelijk om mensen. Bij ons staat vitaliteit dan ook hoog op de agenda. Wij geloven in een gezond lichaam en een scherpe geest - en we helpen onze mensen graag om dat te bereiken. Als onderdeel van onze HR-afdeling ben je continu op zoek naar nieuw talent, maar help je onze medewerkers ook zichzelf te ontplooien, te ontwikkelen en te groeien. 

Telefonistes 

De telefonistes aan onze balie bedienen de telefooncentrale, maar zijn ook gastvrouw voor de ontvangst van relaties, leveranciers en collega’s. Daarnaast beheren ze de backoffice. 

Managementassistentes

Onze managementassistentes zijn het middelpunt op kantoor en verantwoordelijk voor bijvoorbeeld agendabeheer of het aanschaffen van werkkleding.

Planning

Onze afdeling planning vind je op het hoofdkantoor in Ede en bestaat uit vier medewerkers, zoals de planner transportbeton. De planning is er voor de werkmaatschappij betonmortel en zorgt dagelijks dat de betonmixers met de natte beton naar de bouwplaats of naar de eigen productielocaties van prefab gaan. Dat is een hele klus, want nat beton kan slechts een bepaalde in de betonmixer blijven zitten. De planning kijkt dus goed naar de beschikbaarheid van betonmixers, chauffeurs en de zes betoncentrales. Planners overleggen altijd nauw met de mengmeester en chauffeurs op locatie.

Veiligheid

Veiligheid verdient extra aandacht in een organisatie als Bruil. Vandaar dat onze veiligheidscoördinator de veiligheids- en gezondheid van onze medewerkers waarborgen . 

Digitalisering & circulariteit

Bij Bruil hebben we een missie: slimme bouwproducten maken met minder materiaal. Dat klinkt een stuk eenvoudiger dan het is. Er moet een heleboel gebeuren om die missie tot realiteit te maken en daar is de afdeling digitalisering en circulariteit hard voor aan het werk. 

Lees direct meer over: