Terug naar overzicht
  • Dienstverband

    Parttime

  • Opleidingsniveau

    HBO

  • Plaats

    Ede

  • Gepubliceerd op

Werk jij graag met grote cijfermatige diversiteit…

…en wil jij een waardevolle bijdrage leveren aan onze strategie en het zorgeloos bouwen van de klant? Kom dan ons finance team versterken.

Welkom bij Bruil

Als specialist in hoogwaardige mortels en prefab beton zijn wij actief in de woning- en utiliteitsbouw. Op verschillende locaties in Nederland maken wij zowel ruwbouw- als afbouwproducten. Daarnaast zetten wij onze klanten graag op voorsprong door te investeren in innovaties. Zo werken wij al enkele jaren aan het revolutionaire 3D printen van beton. Innovaties vinden hun oorsprong in onze missie om in 2025 voorop te lopen als het gaat om digitalisering én het realiseren van een forse reductie van primair grondstoffenverbruik. Een uitdagende missie waarbij we de kracht van onze mensen centraal hebben staan. Bruil investeert graag in jou en je gezondheid! Je wordt persoonlijk begeleid zodat je kunt groeien in het vak én in persoonlijke ontwikkeling.

Wat ga je doen

Je bent medeverantwoordelijk voor de primaire administratieve processen van de verschillende fabrieken van Bruil beton & mix. Je zorgt ervoor dat dit zo efficiënt mogelijk verloopt. Je maakt onderdeel uit van een finance team van 6 betrokken collega’s. De standplaats voor deze functie is in Ede.

Jouw verantwoordelijkheden

  • Zelfstandig verwerken van verkoopfacturen;
  • Bijdrage leveren aan de verwerking van centrale inkoopfactuurverwerking;
  • Matchen van inkoopfacturen met de aangevoerde grondstoffen;
  • Memoriaalboekingen maken in ons financieel pakket;
  • Back-up voor het verwerken van de banktransacties;
  • En je levert een actieve bijdrage in onze zoektocht naar slimme oplossingen, om onze huidige processen te digitaliseren. 

Wat breng je mee

Je kent de spreekwoordelijke ‘administratieve klappen van de zweep’  en vindt het een uitdaging om elke dag weer de financiële zaken op orde te krijgen. Je bent secuur, analytisch en probleemoplossend. Je houdt overzicht en hebt goede communicatieve vaardigheden.

Het spreekt je aan om intensief samen te werken in een informele werksfeer met enthousiaste collega’s waar ruimte is voor persoonlijke groei. Je bent stressbestendig en je kan goed omgaan met veranderingen en deadlines.

Je denkt mee over verbeteringen in het proces en krijgt er energie van om ideeën verder te brengen binnen de afdeling. Daarnaast beschik je over de volgende kenmerken:

  • Cijfermatig inzicht;
  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minimaal 3 jaar werkervaring op een financiële administratie;
  • Bekend met een ERP-systeem;
  • Kennis van Exact of Microsoft Dynamics is een pré;
  • Goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift;
  • Minimaal 24 uur per week beschikbaar.

Enthousiast geworden?

Kom ons team versterken. Werken bij een informele, vooruitstrevende en ondernemende organisatie. Wij bieden voor deze functie een aantrekkelijk salaris met goede secundaire voorwaarden.

Stuur een beschrijving van jezelf en je werkachtergrond naar Eline Glatz, afdeling Mens & Werk bij Bruil, via werken@bruil.nl.

Heb je inhoudelijke vragen over deze vacature neem contact op met Jocelyn Bolluijt, Business Controller, via J.Bolluijt@Bruil.nl

Acquisitie n.a.v. deze vacature wordt niet op prijs gesteld.

Solliciteer direct

Word jij onze nieuwe collega?

Geen bestand gekozen
Zou je zo vriendelijk willen zijn de aangegeven velden in te vullen?

Gerelateerde vacatures

Bekijk alle vacatures